Wij zijn verheugd dat we kunnen mededelen dat we een nieuwe overeenkomst hebben gesloten met een van onze partners in India; CYIENT. Deze overeenkomst volgt op een uitgebreide aanbestedingsperiode van vijf maanden en markeert een significante verschuiving van het werken op uurbasis naar het werken op vaste prijzen voor specifieke werkzaamheden en volumes.
De overeenkomst, die tot stand is gekomen na een zorgvuldige selectieprocedure met drie deelnemende partijen, biedt verschillende strategische voordelen. KPN en VolkerWessels Telecom Services hebben een meerjarige overeenkomst gesloten voor het in stand houden van het kopernetwerk. Dit behelst het landelijk opheffen van storingen, het verhelpen van schades, het verzorgen van reconstructies en het uitbreiden of aanpassen van het netwerk.
Op dit moment zijn er nog zo’n 2 miljoen aansluitingen waarover klanten gebruik maken van de diensten. Voor de engineeringsactiviteiten geldt dat Recognize en Cyient de perfecte partners zijn voor VolkerWessels Telecom Services. De vereiste competenties zijn aanwezig en stellen ons in staat de afgesproken targets te kunnen behalen.
Bovendien zorgt de implementatie van een nieuw ERP-systeem binnen VolkerWessels Telecom Services, Recognize en Cyient ervoor dat deze nieuwe werkstructuur naadloos kan worden geïntegreerd in de bedrijfsvoering. Hand in hand geven we invulling aan het doel wat is vastgesteld en waaraan we graag bijdragen: het zijn van een Excellente Service Organisatie, waarin de belangen van de eindklant centraal staan.
We zijn verheugd over deze nieuwe overeenkomst en de afgesproken aangepaste werkwijze in de toegevoegde waardeketen. Deze verandering zal ons in staat stellen om onze klanten nog beter van dienst te zijn en de kwaliteit van onze diensten verder te verbeteren.